Actualitat / Notícies

Parlem de les MicroBeques16+ a TVGirona

Esther Salvachúa, cap del projecte Porta d’Accés a Salt, explica la campanya MicroBeques16+ al magazín TDTot de TVGirona.

Moltes persones joves abandonen els estudis per falta de recursos de les seves famílies i s’allunyen així de millorar les seves expectatives de vida en un moment clau: la transició cap a l’edat adulta. Són joves que necessiten adquirir material, afrontar despeses de transport i matrícules i rebre un bon acompanyament social.

Col·labora aquí: https://www.fundaciosergi.org/collabo…

Notícies relacionades

Cor Gospel Girona amb la Fundació SERGI
Mecenatge

Aquest Nadal, regala teatre música i solidaritat

Des de la Fundació SERGI et proposem un regal especial per aquestes festes!  Esdeveniments que lliguen música, teatre i solidaritat. Vine o regala entrades per als teus. Esdeveniments solidaris que ens ajuden a construir una societat més inclusiva. Amb Tu podem fer més!