L’Obra Social “la Caixa” col·labora amb el projecte “Dones supervivents” de la Fundació SER.GI

L’Obra Social “la Caixa” ha fet una aportació econòmica de 1.500€ a la Fundació SER.GI per al seu projecte de “Dones Supervivents”.

La iniciativa que porta a terme l’entitat social gironina va destinada a dones que han estat víctimes de violència masclista i que tenen necessitat d’un habitatge després de finalitzar el seu pas pels recursos especialitzats d’acolliment d’urgència.

Es tracta d’un dispositiu d’habitatges d’inclusió específic per a dones soles o famílies monomarentals que es troben amb dificultats per poder inserir-se normalment després de la seva estada en els recursos especialitzats per a dones que han patit violència masclista. S’hi ofereix una intervenció socioeducativa per tal de reforçar les xarxes de suport relacional d’aquestes dones, a partir de la vinculació social al territori i la generació de xarxes de suport mutu que puguin sorgir entre les mateixes dones.

La Fundació SER.GI, a banda d’assegurar un habitatge assequible per a les unitats familiars ateses, també proporciona un acompanyament social que ajudi a garantir una inserció social satisfactòria. El projecte s’està portant a terme al municipi de Girona des de l’any passat.