La Fundació SER.GI acompanyarà a famílies adjudicatàries d’habitatges socials

A partir del passat 20 de maig del 2019 la Fundació SER.GI ha iniciat la prestació del Servei d’Atenció i Acompanyament Social (SAAS) a famílies adjudicatàries d’habitatges socials a la província de Girona.

El SAAS pretén afavorir el benestar social i familiar, a partir d’un acompanyament que potenciï les capacitats personals, socials i parentals dels beneficiaris, des d’una òptica comunitària que fomenti el treball en xarxa i la cohesió social. Els habitatges són administrats per l’Agència de l’Habitatge de Catalunya.