La Fundació “la Caixa” i CaixaBank col·laboren amb la Fundació SER.GI per donar oportunitats educatives

Fundació SER.GI rep una aportació econòmica de 6.000€ de la Fundació “la Caixa” a través de CaixaBank, que es destinarà a projectes que l’entitat desenvolupa per a joves.

Aquesta ajuda s’afegirà al que es recapti de la campanya microBeques16+ i es destinarà concretament a pagar matrícules, materials i transport per a joves de les comarques gironines. Son adolescents d’entre 16 a 29 anys que es troben en situació de vulnerabilitat i que volen continuar la seva formació acadèmica i/o professionalitzadora. Des de l’Àrea d’educació de la Fundació SER.GI es porten a terme diferents projectes que tenen com a objectiu l’acompanyament socioeducatiu a persones joves que es troben en risc d’exclusió social degut a la seva situació personal, familiar, social i/o econòmica.

A la imatge apareix Montse Pasquina, patrona de Fundació SER.GI i Ferran Llach, director Banca institucions CaixaBank, en el moment de la signatura de la col·laboració.