La flexibilitat horària és la clau?

Des de fa temps estan en qüestió els horaris educatius. Podem establir criteris i models horaris que fomentin un millor aprenentatge i una continuïtat educativa? Quin horari lectiu i quina organització interna del temps lectiu són més adients?

El proper dimarts 19 de març a les 18.00h de la tarda a l’Escola Bosc de la Pabordia de Girona el Moviment de Renovació Pedagògica de Girona, amb el suport de la Fundació SER.GI, organitza un interessant debat sobre els horaris escolars a partir de les experiències de les escoles La Maquinista del barri de Sant Andreu de Barcelona, Bosc de la Pabordia de Girona, i de l’institut de Sils.

> Cartell de l’acte en PDF