Jornada “Innovem junts la secundària”

Des de fa temps estem dient que cal innovar la secundària, que s’adigui més amb els reptes socio-educatius del s.XXI. I tot i que es plantegen moltes propostes, no s’acaben d’implementar ni generalitzar en els nostres instituts. Per això creiem que és imprescindible posar fil a l’agulla per impulsar canvis reals i necessaris. I fer-ho junts, comptant amb el professorat, però també amb les famílies, el propi alumnat i tots aquells agents de l’entorn que hi puguin contribuir. Per donar aquest impuls i fer passos endavant com a comunitat educativa us animem a participar d’aquesta Jornada Oberta “Innovem junts la secundària” que tindrà lloc el dissabte 25 de novembre a Salt.

Àmbits de treball (3 sessions simultànies):

1. Models d’aprenentatge
  2. Sistema Educatiu
  3. Convivència, participació i comunitat educativa

Adreçat: A totes les persones interessades de comarques gironines
Organitza: FAPAC (Federació d’Associacions de Famílies), MRP ( Moviments del Renovació Pedagògica), Fundació SER.GI de pedagogia social, CEESC-Col·legi d’Educadores i Educadors Socials, Institut Salvador Sunyer i Aimeric, SEPC i Ajuntament de Salt.

Hi haurà un servei d’acollida d’infants

Animeu-vos a participar-hi i animeu també a companyes i companys.