Actualitat / Notícies

Inaugurada l’exposició “On habita la violència masclista” a Vilassar de Mar

Seguim sensibilitzant i denunciant la violència masclista amb l’exposició itinerant “On habita la violència masclista”.

En aquesta ocasió, portem l’exposició a l’Espai Cultural Can Bisa de Vilassar de Mar, i es pot visitar fins al 15 d’octubre de 2023.
En l’acte d’inauguració hi van participar representants de l’Ajuntament i de la Fundació, i l’autor de les fotografies Joan Aureli Martí.

La mostra està formada per quinze fotografies en blanc i negre realitzades pel fotògraf Joan Aureli Martí. Les imatges van acompanyades de textos escrits per quinze dones relacionades amb el món de la cultura, el periodisme i la literatura de les comarques gironines. Paral·lelament, s’ha elaborat una petita guia de recursos com a complement a la visita per treballar amb grups, escoles, instituts o col·lectius. La iniciativa està emmarcada dins el projecte «Dones supervivents» que portem a terme des de l’àrea d’habitatge social des de 2016.

L’exposició segueix voltant de manera itinerant per les comarques gironines durant tot l’any 2023 i 24.
Més informació >