Girona, Territori Integral

El Programa Integrals de la Fundació SER.GI ofereix orientació per a joves del gironès de 16 a 29 anys amb o sense ESO finalitzada. Es duran a terme accions d’assessorament individualitzat, orientació professional i formativa, acompanyament en la recerca de feina i retorn al sistema educatiu.

Oferim suport per a què els joves puguin continuar estudiant o trobar una feina. Els ajudem a que es coneguin millor a ells mateixos i així puguin trobar el curs que més els agradi. Els informem de tots els recursos formatius i prelaborals del Gironès.