Formació en gestió de la diversitat en el sector turístic

El proper dimecres 17 maig la Fundació SER.GI participarà en la jornada de formació per a empreses “Eines per a la millora de la gestió de persones i per a la productivitat en el si de l’empresa turística”, que organita Altimir Formació a Lloret de Mar.

Maricel Figueras i Valls, tècnica a Lloret de Mar de l’àrea de Ciutadania i Desenvolupament Comunitari de la Fundació, hi impartirà la sessió “Eines per a la gestió de la diversitat. Millorem relacions i rendiments”.