Exposició fotogràfica Joves i Actius

El proper divendres 30 de juny a les 12 h s’inaugurarà l’exposició de fotos “Joves i Actius” feta des del taller de fotografia Reactiva’t, que s’ha fet aquest curs 2016-2017.

Les fotografies podran veure’s durant la setmana del 30 de juny fins al 7 de juliol a Can Trinxeria de Cassà de la Selva de 10 a 14 h.

Des del passat novembre, l’Ajuntament de Cassà, el Consorci de Benestar Social Gironès-Salt i la Fundació Ser.Gi van ampliar el serveis d’orientació i acompanyament dels joves de 16 a 25 anys en situació d’atur i que no s’estan estudiant.

Dins la nova oferta s’han ofert els tallers “Reactiva’t” de fusteria, fotografia i descoberta personal i de l’entorn. En el taller de fotografia els joves han après a utilitzar tot el potencial de la imatge per desenvolupar la creativitat i realitzar projectes visuals espectaculars, i ara mostren els resultats en aquesta exposició.