Actualitat / Notícies

El joves del programa “Gironès, espais singulars” visiten empreses i centres educatius

El grup de joves participants al programa “Gironès, espais singulars” de la Fundació SER.GI dins del curs que estan realitzant d’ajudant de cuina a la Fundació Oscobe han realitzat diverses visites a empreses i centres educatius. L’objectiu de les visites és donar a conèixer l’entorn productiu i educatiu i afavorir d’aquesta manera una inserció laboral de qualitat o bé el retorn al sistema educatiu.

Algunes de les visites han estat a:

El projecte “GIRONÈS, ESPAIS SINGULARS”

• Treballem amb 20 joves de diferents poblacions dels Gironès.
  • Es realitzen tallers grupals, espais de trobada, tutories individuals i una formació professionalitzadora en el sector de l’hostaleria.
  • Objectiu de millorar l’ocupabilitat per assolir una inserció laboral de qualitat o bé per retornar al sistema educatiu.

Aquest projecte està subvencionat pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya, el Ministeri de Treball, Migracions i Seguretat Social i el Fons Social Europeu en el marc de la Iniciativa d’Ocupació Juvenil, d’acord amb els Projectes Singulars de Garantia Juvenil”, regulat per l’Ordre TSF/142/2018, de 3 d’agost.