El Cor de Gospel Girona lliura la recaptació del darrer concert a la Fundació SER.GI

El Cor Gospel Girona ha fet donació de 940€ de la recaptació obtinguda del concert del passat 4 de novembre a l’Auditori de la Mercè. El concert era solidari a benefici dels projectes educatius de la Fundació SER.GI.

En aquest concert hi varen participar seixanta components del Cor Gospel Girona sota la direcció de Xavier Thió i es va gaudir d’una selecció de temes que contagiaven al públic assistent de l’energia i l’emotivitat del gospel tradicional i contemporani.

La Fundació SER.GI destinarà aquesta aportació íntegrament al desenvolupament dels onze projectes educatius que es desenvolupen a l’entitat treballant per la inclusió social i laboral dels joves, per afavorir l’èxit educatiu i els seus efectes, entenent que l’educació és un eix clau en la millora de les persones i la societat