El CFA Les Bernardes de Salt ens obre les portes!

Recentment, hem entrat a les aules del Centre de Formació d’Adults Les Bernardes de Salt per explicar i compartir el nostre projecte InSalt, d’acompanyament i capacitació per a joves. L’alumnat de N3 (curs preparatori per accedir al títol de Graduat en Educació Secundària) i del CAM (Curs específic d’Accés als cicles de grau mitjà) s’ha mostrat interessat i participatiu!

Una desena d’alumnes han demanat més informació i d’aquests, quatre, iniciaran el Taller grupal juntament amb altres joves provinents de serveis socials i Càritas. El grup començarà l’activitat el pròxim 22 de febrer i tindrà una continuïtat fins al juliol.

El projecte InSalt, forma part del projecte global Porta d’Accés, que de manera individual o grupal realitza un acompanyament que vol donar resposta als buits d’intervenció educativa que existeixen entre l’etapa d’escolarització obligatòria i la formació no obligatòria i prelaboral, i que actualment realitzem a Salt i Lloret de Mar.

Aquest projecte rep la col·laboració de La Fundació La Caixa dins la convocatòria d’ajudes a Projectes d’Iniciatives Socials #Convocatories2021