Disset empresàries desfilen per prevenir la violència de gènere

Els fons recaptats demà es destinaran a un projecte de prevenció a alumnes d’entre 12 i 16 anys, de la Fundació SER.GI.

Disset empresàries, sòcies de l’Associació Gironina d’Empresàries (AGE) participaran demà divendres a les 21:00 h al Teatre Municipal de Girona, a la desfilada solidària que s’ha organitzat destinada aquest any a prevenir la violència de gènere. Els diners recaptats amb la venda d’entrades d’aquesta tercera edició es destinaran íntegrament al nostre projecte ”joves, adolescents i violència de gènere”, que va ser escollit en el concurs de l’Associació Gironina d’Empresàries (AGE).

El projecte destaca la importància del treball educatiu en la franja d’edat d’entre els 12 i 16 anys, és a dir entre els joves que estan cursant l’ESO, ja que es considera que es tracta d’una etapa de la vida clau per poder inculcar valors i fer prevenció de la violència de gènere. Les entrades es poden comprar online fins a les 20.30h de demà. Els assistents podran assistir gratuïtament a una degustació de productes de terra a Covica Empordà de Masarac.

Aquest acte es va dur a terme per primer cop el 2016 en record a la periodista i sòcia de l’AGE, Cuca Mascort, que va organitzar una desfilada solidària el 2013. El 2016 passat es va recuperar aquesta iniciativa i l’any passat s’hi va sumar per primer cop el concurs.