Concert de TRAMMA i testimoni de joves a l’acte “Amb Tu segueixo” per les microBeques 2024-25

El passat dijous 6 de juny vam celebrar l’acte “Amb TU, segueixo!” on vam viure moments molt emotius amb testimonis que posen de manifest l’impacte real de les microBeques16+ en les joves i el seu itinerari de vida. Enguany és la quarta edició i com sempre, l’acte serveix com a tret de sortida de la campanya anual que pretén sensibilitzar i aconseguir aportacions econòmiques per adquirir material, afrontar despeses de transport i realitzar el pagament de matrícules per a joves que volen estudiar.

Per començar, l’acte es va iniciar amb una breu actuació d’en Juanma, un jove de Lloret que va interpretar un rap fet expressament per l’ocasió. Tot seguit vam repassar les dades tot fent un retorn qualitatiu i quantitatiu de les microBeques donades el curs anterior i escoltar a algunes de les joves protagonistes que ens van expressar les seves impressions i opinions.

En els últims 3 cursos hem pogut oferir microbeques a 78 joves amb un import total de 21.000 €. El 50% ha estat per pagar matrícules, un 25% per material tecnològic i específic de les formacions, un 15% per transport i el 10% restant per altres ajudes com taxes acadèmiques, homologacions i similars.

Per finalitzar l’esdeveniment, vam gaudir del concert de TRAMMA, una jove promesa gironina, vinculada ja fa temps a alguns dels nostres projectes socioeducatius a Lloret de Mar i que ens va fer vibrar amb cançons pròpies alegres i energètiques! Moltes gràcies per fer-nos gaudir i ballar!!

Podeu col·laborar amb la campanya i donar oportunitats educatives durant tot l’estiu des d’aquí. Volem acompanyar a 30 joves més! Moltes gràcies!

Us deixem el vídeo que va realitzar TvGirona a l’acte i un recull d’algunes imatges.