Cantant per la Solidaritat al Teatre de Lloret

El diumenge 4 de febrer va ser una jornada plena de música i solidaritat al Teatre de Lloret de Mar. Més de 200 persones van participar al concert solidari GospelxSERGI, protagonitzat pel Cor Gospel Girona, que va oferir una actuació vibrant i emotiva.

Abans de començar el concert, Albert Quintana, president de la Fundació va agrair l’assistència i va presentar l’acte tot recordant els 45 anys d’història que aquest mes de febrer commemorem i els més de 15 d’acció social a Lloret de Mar. Tot seguit es va projectar en primícia el vídeoQuè fa SERGI a Lloret de Mar?” on expliquem breument els diferents serveis i programes que, de la mà de l’Ajuntament de Lloret, gestionem i impulsem al municipi.

A continuació va començar el concert del Cor Gospel Girona, amb una posada en escena espectacular amb més de 70 cantaires acompanyats per 3 músics i el seu enèrgic director. L’escenari es va omplir de ritme i harmonia, i des del primer moment es va traslladar a tot el Teatre, connectant amb el públic i creant una atmosfera única.

L’esdeveniment, que va ser possible gràcies a la col·laboració de diverses entitats com l’Hotel Samba de Lloret de Mar, el Càmping Lloret Blau, AB Asesores, l’Ajuntament i el Teatre de Lloret de Mar, va aconseguir recaptar prop de 2.000€, després de descomptar les despeses de l’acte. Aquesta xifra serà destinada als projectes socials de la Fundació SERGI, contribuint a la inclusió social i millora de les condicions de vida de persones a qui acompanyem.

Moltes gràcies a totes les persones que ho van fer possible!