Beques menjador d’emergència

Fundación EDUCO i Fundació SER.GI signen un conveni d’emergència: “Becas Comedor en Casa” per a famílies amb filles i fills entre 0 i 18 anys.

Amb aquest conveni, 11 famílies participants dels diferents projectes que portem a terme, podran comptar amb un ajut econòmic de 6€/dia per filla o fill menor d’edat per comprar alimentació saludable i productes de neteja i d’higiene durant el mes d’abril i amb una possible pròrroga pel mes de maig.

Es tracta de famílies en situació de màxima vulnerabilitat que amb aquest suport econòmic podran cobrir necessitats bàsiques dels seus infants a càrrec.

Actualització – maig 2020:

• Ampliem el conveni de “beques menjador a casa” pels mesos de maig i juny 2020.
  • Hi ha 8 famílies i 21 infants menors de 18 anys beneficiàries.
  • Aquestes famílies són de diferents territoris de la província de Girona.
  • Són famílies participants en diferents projectes de les àrees de Participació i Ciutadania i d’Educació.

Pots col·laborar amb la Fundación EDUCO amb una beca menjador a través del seu web:  https://www.educo.org/becascomedor