Amb TU, segueixo! Concert de TRAMMA a l’acte d’inici de la campanya MicroBeques16+

Us convidem a un acte molt especial on farem balanç de les microBeques16+ donades els cursos passats a 80 joves de les comarques gironines.

L’acte “Amb TU, segueixo!” comptarà amb el testimoni dels i les joves i de professionals de SERGI, s’hi compartiran les necessitats i dificultats en què es troben moltes joves i serà el tret de sortida de la campanya 2024-25. Necessitem recaptar fons per poder seguir oferint oportunitats educatives: material, transport, matrícules i un bon acompanyament.

A més hi haurà el CONCERT de TRAMMA, una jove promesa gironina que ens farà vibrar amb cançons alegres, ballables i energètiques!

T’hi apuntes?

Dijous 6 de juny de 2024
a les 18.00 h

Plaça 1 d’Octubre, Salt
(davant Coma Cros)

• Taula rodona i testimonis
  • Breu actuació musical d’alguna de les joves.
  • Concert de TRAMMA!!

I si no pots venir i/o vols col·laborar a donar oportunitats educatives a més joves, participa de la campanya! (a partir del 6/6/2024).

Escolta-la aquí: