Adquirim un quart habitatge per destinar-lo a lloguer social

Aquest inici d’any 2022 s’ha materialitzat la compra d’un altre pis a través de la fórmula del tanteig i retracte. Aquest habitatge, el quart que adquireix en propietat la Fundació SER.GI, està situat al municipi de Girona, i amplia el parc de l’entitat amb els altres tres situats a Salt, dos adquirits el 2019 i un el 2021.

En aquests moments s’està fent l’anàlisi de costos i possibilitats per a fer-hi arranjaments per adequar-lo i posar-lo a punt. També caldrà adquirir els electrodomèstics necessaris. Tot seguit s’iniciarà, entre les persones que atenem, el procés d’adjudicació de les que hi aniran a viure.

Amb aquesta adquisició la Fundació SER.GI disposa de 4 habitatges de propietat i fa el seguiment d’una borsa de més de 140 habitatges que acullen a més de 400 persones en risc d’exclusió a Girona, Lloret de Mar, Figueres, Caldes de Malavella, Salt i La Bisbal.

Si ets propietari d’un pis buit i el vols posar a lloguer, obre la porta al lloguer social. Amb la Fundació SER.GI obtindràs el pagament del lloguer de manera puntual i la tranquil·litat del nostre seguiment i acompanyament social a les persones llogateres. Tindràs el pis llogat i gestionat per una entitat amb compromís social i de confiança. Tens un pis buit?

Més informació: https://www.fundaciosergi.org/collabora/obre-la-porta-al-lloguer-social/