A Salt col·laborem amb el pla educatiu contra la segregació dins i fora de l’escola

El Pla Educatiu de Salt, aprovat al ple municipal el desembre passat és un pla estratègic de les polítiques educatives locals que s’ha elaborat a partir d’un procés participatiu i ara s’haurà de començar a desplegar. A Salt es planteja el repte que la renovació pedagògica i la igualtat d’oportunitats arribi també al menjador i les activitats extraescolars. Des de la Fundació SER.GI col·laborem i participem en alguns dels col·lectius que hi estan involucrats. Concretament participem a la plataforma Salt’educa i en el moviment Educació 360.

El desplegament del Pla Educatiu es farà de forma bianual i tindrà vigència fins el 2025. Els tres principis específics es concreten en:

• Trencar les lògiques de la segregació escolar i social per assolir l’èxit educatiu per a tothom.
  • Educació 360 ( Educació a temps complet).
  • Salt vila acollidora i educadora.

Podeu veure més informació al respecte en el següent article:
El diari de l’educació 20|03|2019
Un pla educatiu contra la segregació dins i fora de l’escola, el cas de Salt