2a pedalada solidària: Everesting als Àngels 2024

L’entitat Mou-te en bici i la Federació Catalana de ciclisme s’uneixen per col·laborar contra l’exclusió social amb la Fundació SERGI.

Es tracta de la 2a edició de la pedalada solidària i es realitzarà a la carretera dels àngels el 28 de setembre de 8 a 13h

En l’edició passada, van participar més de 125 ciclistes, que van sumar 13 ascensions a l’Everest i es van recaptar prop de 2.000€

El proper dissabte 28 de setembre, de 8.00 h a 13.00 h, tindrà lloc la 2a edició de la Pedalada Solidària Everesting als Àngels, un esdeveniment organitzat per l’entitat Mou-te en Bici, la Federació Catalana de Ciclisme i la Fundació SERGI. Aquesta jornada solidària es desenvoluparà a la carretera dels Àngels i té tres objectius: oferir un repte esportiu a les comarques gironines, reivindicar l’ús de la bicicleta com a mitjà de transport sostenible i respectuós amb l’entorn, i recaptar fons per als projectes socials de la Fundació SERGI, que treballa per a una societat inclusiva a les comarques gironines.

Un repte esportiu i solidari

L’Everesting als Àngels és un esdeveniment que combina esport i solidaritat. Els participants podran escollir entre diferents reptes d’ascensió a la muntanya dels Àngels, basats en la filosofia de l’Everesting, un desafiament mundial que consisteix a completar tantes ascensions com siguin necessàries de la muntanya escollida fins a aconseguir l’alçada equivalent de l’Everest (8.848 metres). Les opcions de reptes al Àngels inclouen:

• Everest, 22 ascensions als Àngels (446 km, 8.848m de desnivell acumulat)
  • Mont Blanc, 12 ascensions (243 km, 4.804m de desnivell acumulat)
  • Pedraforca, 6 ascensions (122 km, 2.506m de desnivell acumulat)
  • Mare de Déu del Mont, 3 ascensions (61 km, 1.120m de desnivell acumulat)
  • Rocacorba, 2 ascensions (40 km, 991m de desnivell acumulat)
  • Àngels, 1 ascensió (20km, 409 m de desnivell acumulat)
  • Mig Àngels, mitja ascensió (10km, 200 m de desnivell acumulat)

Inscripcions i serveis

Les inscripcions anticipades estan disponibles fins al 27 de setembre a les 15.00 h a través del web de Mou-te en Bici, amb un preu solidari de 25 €, i inclou:

• samarreta exclusiva ‘Everesting als Àngels 2024’ (per a les 50 primeres inscripcions)
  • dorsal personalitzat
  • sorteig de material i roba
  • zona de descans/fisioteràpia
  • assegurança esportiva
  • una consumició al bar (aigua)

El mateix dia de l’esdeveniment, les inscripcions es podran realitzar per 30 €.
El punt de sortida i campament base serà a l’aparcament de Bicentury (N-2, Km 714, 17242 Quart).

L’organització garantirà la seguretat i benestar dels participants amb tall de carretera de 8 a 13h, servei mecànic, zona de descans i fisioteràpia, i servei de bar.

Repte solidari

L’Everesting als Àngels és un esdeveniment solidari a favor de la Fundació SERGI, una entitat sense ànim de lucre que realitza acció social a les comarques gironines des de fa més de 45 anys. Treballa per a una societat inclusiva desenvolupant projectes d’habitatge social, oferint oportunitats educatives a infants i joves en risc d’exclusió i fomentant la participació ciutadana per una societat cohesionada.

Els fons recollits amb l’esdeveniment serviran per donar continuïtat als diferents projectes de la Fundació SERGI i contribuir així a construir una societat inclusiva a partir de l’acompanyament a les persones, la defensa dels drets, la pedagogia i el treball comunitari, els eixos de treball de la Fundació.

Col·laboracions

L’organització es realitza amb la col·laboració amb diferents establiments comercials i entitats:

• Cicloturisme Tours, lloguer gratuït de 8 bicicletes elèctriques
  • Ebici.cat, Cicloturisme Tours, Trafach: sorteig de material esportiu
  • Escola Universitària de la Salut i l’Esport EUSES: servei de fisioteràpia a càrrec d’estudiants del Grau de Fisioteràpia
  • Institut Salvador Espriu de Salt – Estudiants del CFGM Guia en el Medi Natural i de Temps de Lleure: suport logística
  • Consorci de les Vies Verdes de Girona: material informatiu
  • Ajuntament de Girona: logística i difusió