Projecte

Escola d’estiu d’antiracisme

Presentem la primera edició de l’Escola d’Estiu d’Antiracisme, organitzada conjuntament per la Fundació SERGI i la Càtedra d’Anàlisi i Acció Antiracista de la Universitat de Girona, amb la voluntat d’establir-la com un espai de reflexió i debat al voltant del racisme.

En aquesta primera edició ens centrarem en l’anàlisi de la presència del racisme en l’àmbit de l’educació i de quina manera podem afrontar-lo. A més de clarificar com entenem el racisme, al llarg del curs explorarem els diferents espais i maneres com el racisme es fa present en l’àmbit de l’educació, amb una atenció especial al sistema educatiu formal, però també abordant situacions i reptes que es plantegen en contextos de caràcter socioeducatiu.

1a edició: ANTIRACISME I EDUCACIÓ
2, 3, 4 i 5 de juliol de 2024 – Saló de descans del Teatre Municipal de Girona

Veure programa, ponents i inscripcions