Actualitat / Notícies

RIBAS ÀLVAREZ: “Col·laborar amb la Fundació SERGI és una oportunitat única d’impactar positivament en el nostre territori”

Parlem amb Jessica Álvarez, Directora de Persones, Organització i Comunicació.

Ribas Àlvarez és una empresa d’assessorament i consultoria en l’àmbit fiscal, laboral, jurídic i de gestió fundada el 1975 a la ciutat de Girona. Actualment tenen seus a Girona, Olot, Ripoll i Roses i donen servei a nivell estatal. L’equip humà està format per vuitanta-tres persones que treballen a la seu de Girona, i en tot el grup superen el centenar.

Des de quan la vostra empresa col·labora amb la Fundació SERGI?

Fa aproximadament deu anys que vam començar la col·laboració.

Quines motivacions us porten a col·laborar?

Col·laborar amb la Fundació SERGI és per nosaltres una oportunitat única d’impactar positivament en el nostre territori. Ens motiva la visió de la Fundació SERGI per construir una societat inclusiva, i la nostra col·laboració s’origina en la creença compartida de què la transformació social comença amb accions concretes. Amb la fusió de la nostra experiència en assessoria i consultoria i la missió de SERGI, aspirem a generar canvis significatius, millorant la vida de les persones i contribuint a un futur més equitatiu per a tothom.

Ribas Àlvarez- Empresa Amiga Fundació SERGI

Col·laboreu en algun projecte concret o és una col·laboració genèrica a l’entitat?

Hem col·laborat en la pedalada solidària “Everesting als Àngels” del passat mes de setembre. Un dels nostres directius, en David Carbonés, va participar al repte, i també vam fer una col·laboració econòmica solidària.

Com valoreu la relació amb la Fundació SERGI? Teniu alguna proposta o suggeriment?

La relació és molt bona i satisfactòria, creiem que feu una gran acció social.

“Les empreses poden contribuir a millorar la qualitat de vida de grups en situació de vulnerabilitat, construint alhora una reputació empresarial orientada al compromís social i al progrés comunitari”

Què li diries a una empresa que estigui valorant col·laborar amb la Fundació SERGI?

Que les empreses són bàsiques per al desenvolupament jove i és important col·laborar des del territori. Els hi diria que aquesta associació no només és una oportunitat de responsabilitat social corporativa, sinó també una via per impactar de manera tangible i positiva en la comunitat. Significa ser part d’un canvi real cap a una societat més inclusiva. A través d’aquesta aliança, les empreses poden contribuir directament a millorar la qualitat de vida de grups en situació de vulnerabilitat, construint alhora una reputació empresarial orientada al compromís social i al progrés comunitari.

Ribas Àlvarez- Empresa Amiga Fundació SERGI

Girona, 14 de desembre de 2023