Parlem d’habitatge amb l’alumnat d’Educació Social

El passat dimecres dia 6 d’abril vam anar a explicar als alumnes de 1r d’Educació Social de la Universitat de Girona, els projectes adscrits a l’àrea d’habitatge de la fundació.

L’encàrrec ens va arribar pel tutor de l’assignatura de “Societat, cultura i educació”, mòdul que s’orienta a conèixer les principals problemàtiques socials del món actual i del context més proper, posant especial èmfasi en l’anàlisi dels fluxos migratoris, la diversitat cultural i els reptes socials.

La nostra intervenció va fer un repàs a l’evolució de la problemàtica del mercat de l’habitatge, la dificultat d’accés dels col·lectius més vulnerables i a com l’entitat ha anat adaptant-se durant aquests darrers 20 anys a les necessitats de les famílies en situació d’exclusió residencial.

Detall de l’assignatura: https://www.udg.edu/ca/estudia/Oferta-formativa/Oferta-dassignatures/Detall-assignatura?codia=3101G02035&codip=3101G0209&curs=2021