Mapeig del treball amb joves a Girona

Des de la Generalitat, en concret l’Agència Catalana de la Joventut, ens ha encarregat l’elaboració d’un mapeig d’agents que treballen amb joves en situació de vulnerabilitat a la demarcació de Girona. L’objectiu és poder conèixer i tenir identificats aquelles entitats, associacions, grups informals, etc. que estan en contacte amb aquestes persones joves per tal de poder activar accions o iniciatives de forma més àgil. Hem iniciat la tasca durant aquest mes de desembre, i s’allargarà fins a finals de gener.

Des de l’àrea d’Educació, a més de treballar de forma directa l’acompanyament amb infants i joves, també donem suport a la comunitat educativa amb projectes o accions que els poden ajudar a millorar la seva tasca, com és el cas d’aquest mapeig.