Iniciem el projecte InSALT!

InSALT! és un projecte que pretén acompanyar persones joves en situació de vulnerabilitat i millorar la seva ocupabilitat. Un acompanyament que complementa les accions desenvolupades dins el projecte “Porta d’Accés” que actualment realitzem a Salt i a Lloret de Mar. Treballem amb tres línies metodològiques:

• Itineraris individuals: marquem conjuntament amb el/la jove el full de ruta o itinerari formatiu
  • Espais grupals: formació en competències transversals i tècniques
  • Inserció laboral en espais municipals amb seguiment i acompanyament per part de la entitat.

El projecte s’ha inicit a principis d’aquest mes de juny de 2021 amb un grup de vuit joves de 16 a 24 anys del municipi de Salt. Tres dels quals podran tenir la seva primera experiència laboral amb un contracte de tres mesos.  Aquesta acció es durà a terme en espais municipals, en col·laboració de l’Ajuntament de Salt, i amb el seguiment i tutorització de l’educador de Fundació SER.GI.