Jornada anual de l’Aliança Educació 360

Territoris 360: comunitats resilients al servei de l’equitat educativa

Per a molts alumnes d’entorns vulnerables, l’aprenentatge es va veure obstaculitzat pel tancament de les escoles. Per a aquests infants i joves, l’existència de xarxes comunitàries de proximitat, de territoris resilients, van facilitar respostes àgils a les seves necessitats socioeducatives.

En aquest context, s’ha vist amb més contundència que les comunitats resilients que connecten les oportunitats d’aprenentatge del territori són la solució per combatre les desigualtats. Com podem aprofitar aquest entorn fèrtil i els recursos del territori per fer front als reptes socioeducatius que tenim al davant? Què podem aprendre de les experiències d’Educació 360 que s’han donat per tot el territori per garantir el dret a una educació ampliada?

Els dies 10 i 11 de març, no et perdis la Jornada Anual d’Educació 360. Reflexionarem, compartirem i aprendrem de les experiències de comunitats que s’han reinventat i han treballat col·laborativament amb els seus entorns per convertir les dificultats en oportunitats per sostenir una educació ampliada per a tothom.

>> Programa i inscripcions

Participem activament al Grup coordinador Girona Educació 360. Educació a temps complet des del 2017. Més informació