Nova proposta formativa: la mediació de conflictes a l’aula

Hi ha massa conflictes a l’aula? Saps com treballar-ho? A la Fundació SER.GI estem preparant un paquet de 4 sessions formatives virtuals sobre la mediació de conflictes en l’àmbit escolar/acadèmic però traslladable també a qualsevol altre àmbit. Idees, estratègies i eines perquè l’educador/a pugui treballar la mediació de conflictes a l’aula. Volem posar l’èmfasi en la posició de l’educador/a especialment abans que arribi el conflicte, doncs si es fa una bona feina de base, és possible que la mediació no arribi a ser necessària.

En els tallers, proposarem unes idees bàsiques que, des de la nostra experiència creiem importants en l’acompanyament de conflictes. Després d’emmarcar-les teòricament en potenciarem la pràctica en accions concretes.

En definitiva, aquest curs té la voluntat de sembrar les llavors que, si es vol, poder fer créixer i acabin donant fruits a l’aula. Tot ho farem des de la perspectiva humanista (Orientats cap a la persona i les seves circumstàncies i recolzant la seva capacitat d’anar cap a una vida plena i saludable).

Ben aviat publicarem i enviarem la proposta més detallada, però si ja tens interès o creus que pot ser convenient pel teu centre, envia’ns un correu a educacio.coordinacio@fundaciosergi.org i t’ho expliquem.

Aquesta formació, complementa la que ja estem oferint actualment sobre diversitat i convivència, un tallers de suport als Centres Educatius en el treball de valors relacionats amb la convivència.