Seguim amb la campanya #obrelaporta al lloguer social

Amb la voluntat de contribuir a fer més visible, sensibilitzar i denunciar la problemàtica de l’habitatge i fruit de la creixent demanda de moltes de les persones a les que atenem continuem actius amb la campanya “Obre la porta al lloguer social”.

Ara hem entrat en una segona fase de la campanya on estem realitzant una petita acció a les xarxes socials. Hem demanat a diferents persones a adherir-se a la causa i donar la cara a través d’un petit vídeo on es convida a obrir la porta al lloguer social de la mà de la Fundació SER.GI.

Salvador Sunyer del Temporada Alta; Jaume Fàbrega, president de la Cambra de Comerç de Girona; Josep Ribera, ex president de la Fundació SER.GI i empresari de la construcció; Guillem Terribas, llibreter i activista cultural; el grup d’havaneres en femení Les Anxovetes; l’escriptora Núria Esponellà, premi Prudenci Bertrana 2020; l’actor gironí Jordi Planas; són alguns dels exemples de persones que han donat la cara.

I seguim sumant adhesions! Segueix-nos a les xarxes socials!
facebook  |  twitter  |  instagram  |  youTube