Tancament dels tallers vocacionals per a joves

Fundació SER.GI i Fundació Privada Nous Cims han realitzat conjuntament el Taller Vocacional “Descobreix el teu cim”, un espai grupal on s’incideix en l’autoconeixement i descoberta vocacional de les persones joves participants. S’acompanya els i les joves a somniar, a descobrir què és allò que els apassiona i se’ls facilita l’itinerari formatiu per assolir aquest propòsit. Aquest curs s’ha realitzat durant els mesos de març i abril, just abans de la pandèmia, a Lloret de Mar amb joves participants del projecte Tarda Jove i a Salt amb participants del Porta d’ACCÉS.

En aquest vídeo podeu veure un recull d’instantànies dels moments viscuts amb les/els joves.

Després del taller vocacional hem seguit acompanyant els joves des de l’espai LINK. Un espai on es convida als joves a definir el seu full de ruta a partir dels seus interessos, necessitats, somnis,… orientant-los en el seu futur formatiu i/o laboral i acompanyant-los en el descobriment dels seus talents i potencialitats a través de dinàmiques vivencials (d’autoconeixement, treball en equip, resolució de conflictes,…) que els faciliti créixer com a persones i experimentar i compartir el seu moment vital.

Degut a la situació sanitària generada pel COVID-19, les sessions s’han realitzat de manera telemàtica excepte la sessió final de tancament que la vam poder fer presencial al Pla dels Socs de Salt el 30 de juny i de la qual us oferim aquest petit vídeo.

Us deixem també algunes imatges: