Diversitat i Convivència: Nova proposta curs 2020/21 dels tallers de suport als Centres Educatius

Llancem nova proposta actualitzada pel curs 2020/21 per a tots el centres educatius que estiguin interessats en treballar els valors relacionats amb la diversitat i la convivència. Oferim sessions presencials i telemàtiques.

El projecte Diversitat i Convivència pretén conèixer el grau i qualitat de relació i cohesió entre l’alumnat d’un grup-classe, per tal d’oferir-li eines que els siguin útils i significatives per treballar la convivència a partir del debat, la crítica constructiva i la participació. Al mateix temps proporciona assessorament i formació a professorat en estratègies i recursos per a l’acció tutorial a l’hora d’abordar aquest contingut.

Es presenta en diferents formats:

• Taller presencial dins l’aula. 6 sessions on es treballen temes relacionats amb la convivència a l’aula, de forma conjunta i analitzada amb tutor i/o equip docent.
  • Taller online de 6 sessions a treballar amb cada grup/classe de manera grupal i simultània, i conduïda per el tutor/ora i analitzada conjuntament amb l’equip docent.
  • Taller online de 6 sessions pensat per treballar de manera individualitzada amb cada alumne, de manera que és l’alumne/a qui treballa les dinàmiques de manera privada, compartint-les un cop fetes amb el tutor o tutora que supervisa les sessions i fa els retorns pertinents, amb el grup/classe de fons i com a marc de la tasca relacional i d’aprenentatge com objectiu final.
  • També hi ha la possibilitat de treballar aquests temes directament amb professorat, a través de sessions de formació amb Claustres, Equips docents, etc.

Descarrega’t tota la informació completa dels tallers:

Més informació en PDF

………….

Si esteu interessats poseu-vos en contacte amb nosaltres per fer-vos una proposta a mida a les vostres necessitats i demandes:

Esther Salvachúa
972 21 30 50 – 606 704 465