Càpsules SER.GI

La Fundació SER.GI iniciem aquest mes de juny una formació en línia adreçada a tots i totes les professionals del món social, de l’administració i de les entitats socials, estudiants d’educació social, treball social, psicologia… voluntaris i tots aquells que vulguin compartir les seves inquietuds i coneixements.

CÀPSULA SER.GI – juny 2020

L’acció comunitària i el distanciament social…. Un nou paradigma? Ho definim entre tots?

Avui en dia, ens trobem en un nou escenari comunitari; la distància física és la mesura preventiva principal que aconsellen els epidemiòlegs per evitar la propagació de la COVID 19.

Els professionals del treball comunitari ens hem de poder reinventar i trobar eines i metodologia d’intervenció que ens permetin relacionar-nos des del vincle no obstant mantenir les distàncies físiques i socials.

La càpsula serà de 4 sessions, 6 dilluns a les 16.00h

• DILLUNS 8/6/20
    Sessió 1: Cap a la construcció d’una nova narrativa de la intervenció comunitària; relats de resiliència.
  • DILLUNS 15/6/20
    Sessió 2: Les distàncies més difícils de salvar, els prejudicis, els estereotips, les desigualtats…… ens apropem en clau d’interculturalitat.
  • DILLUNS 22/6/20
    Sessió 3: Les famílies reagrupades, retrobar-se en temps de confinament. I després?
  • DILLUNS 29/6/20
    Sessió 4: La gestió emocional dels professionals del mon social, “dansant amb les distàncies”.

Més info i inscripcions

100% online i GRATUÏT. Places limitades.

S’utilitzarà l’eina de Webinar de ZOOM.
La inscripció pot ser per a cada sessió individual o per a les 4 sessions.
la sessions tenen una durada aproximada d’una hora.