Tallers vocacionals

20 persones joves vinculades als projectes de l’àrea d’educació de Fundació SER.GI participaran a un programa de descoberta vocacional.

La Fundació Nous Cims inicia novament el “Programa de Descoberta de Propòsit i Vocació” dirigit a persones joves desorientades o desmotivades, vinculades a entitats socials.  En el nostre cas són usuàries de projectes de l’àrea d’educació que cerquen un impuls en la seva vida per tal de definir un itinerari formatiu i/o laboral d’èxit.

El Taller “Descobreix el teu cim” té una durada de 5 sessions o “camps base” a on els i les joves participants treballaran entorn les seves motivacions, les seves capacitats i talents, se’ls proporcionaran eines innovadores, creatives i lúdiques per acompanyar-les en la tria del seu propi itinerari.  Els i les joves esdevenen protagonistes de la seva pròpia vida i el seu camí, juntament amb el seu grup –l’expedició- i acompanyats del facilitador/a dels tallers –el “xerpa”.

En aquesta ocasió els tallers es duran a terme en el marc de dos projectes de l’àrea d’educació, Tarda Jove de Lloret de Mar i Porta d’ACCÉS de Salt. Hi participaran 20 joves i 2 tècniques.