Expertesa i transformació social

El Grau d’Educació Social de la Universitat de Girona compta, des d’aquest curs 2019-20, amb una assignatura optativa compartida per estudiants i persones que son o han estat ateses a diferents serveis socio-educatius.

L’assignatura “Expertesa i transformació social” és un espai d’anàlisi, reflexió i creació compartida per estudiants de 3er i 4rt del Grau d’Educació Social i persones expertes per la seva experiència com a usuàries de diferents serveis i projectes on treballen les educadores i educadors socials.

La Universitat de Girona va demanar a la Fundació SER.Gi i altres entitats socials de la província de Girona la proposta de les 10 persones “expertes” majors de 18 anys que ajudaran a donar valor a aquestes experiències personals, en tant que font d’aprenentatge i fonamentació de propostes de millora de les accions socioeducatives. L’assignatura, de 3 crèdits ECTS,  la realitzen 15 estudiants del Grau i les 10 persones vinculades a serveis socials.

Més info