Nou impuls a l’habitatge social de La Bisbal d’Empordà

L’Ajuntament de La Bisbal d’Empordà ha signat un nou contracte amb la Fundació SER.GI per a procedimentar i regular el funcionament d’una borsa d’habitatges. El contracte també contempla fer l’acompanyament social de les famílies allotjades, gestionar les incidències que s’ocasionin i impulsar la col·laboració entre els diversos agents municipals en l’àmbit de l’habitatge.

Aquesta signatura ve a continuar la tasca iniciada fa un temps per la pròpia Fundació. L’any 2016 la Fundació va realitzar un estudi per analitzar el parc d’habitatge buit que potencialment podia mobilitzar-se cap a lloguer social. Després es va complementar la diagnosi amb un treball d’estructuració per a la implementació d’una borsa d’habitatges d’emergència i inclusió. I és ara, que finalment es podrà regular i impulsar aquesta feina feta.

L’encàrrec actual està previst que s’allargui dins al febrer del 2020.