2a Caminada Solidària contra la Violència de Gènere a Roses

El diumenge 25 de novembre es realitzarà a Roses 2a Caminada Solidària contra la Violència de Gènere a Roses, en motiu del Dia internacional contra la violència de gènere, a benefici del projecte “Dones supervivents” de la Fundació SER.GI.

PROGRAMACIÓ

• 9:45 – Acreditacions de la Caminada, i repartiment d’un llacet lila i un obsequi a ritme de la música del DJ Nanes. Escalfament Abans de sortit a mà de Dona
  • 10:30 – Tret de sortida a la Ciutadella de Roses
  • 11:30 – Arribada a la Ciutadella de Roses. Repartiment d’un petit esmorzar i zumba a mà de Dona
  • 12:30 – Acte protocol·lari amb la Participació De l’Ajuntament de Roses i l’institut Illa de Rodes. Recompte i entrega del donatiu a la Fundació Ser.Gi
  • 13:00 – Sorteig de regals i serveis proporcionats pels Espònsors
  • 13:30 – Actuació de Cesc i Cloenda de l’acte.

IMPORTANT:
– Es demana als participants que hi assisteixin amb una samarreta de color blanc.
– És important guardar la inscripció durant tot l’acte.
– DONATIU Íntegrament PER A LA FUNDACIÓ SER.GI

INSCRIPCIONS
El mateix dia, la gent s’hi podrà inscriure amb un cost de 7 euros, encara que només es podrà garantir la participació en la Caminada a la gent que s’hagi inscrit de manera anticipada fins a esgotar existències.

Amb la participació de l’Ajuntament de Roses, l’institut Illa de Rodes i Patrocinadors.