La Gal·la de Studio Funky d’enguany a benefici dels projectes educatius de la Fundació SER.GI

Fa més de 20 anys que l’estudi de dansa Studio X Funky de Bea Simon ofereix un espectacle solidari al Teatre Municipal.  Aquest any la gala benefica serà els dies 30 de juny i 1 de juliol i els beneficis es destinaran als projectes educatius que desenvolupa la Fundació SER.GI a les comarques gironines i també a l’ICO Hospital Josep Trueta.

Les funcions de l’espectacle musical “Los guardianes del tunel” seran el dissabte 30 de juny a les 19.30 h. i el diumenge 1 de juliol a les 17h i posteriorment a les 19.30 h. Les entrades es poden aconseguir amb un donatiu de 12€.

En aquesta línia Studio Funky i la Fundació SER.GI ja han organitzat diversos actes durant el primer semestre del 2018 com la parada de Sant Jordi i una foodtruck solidària durant les Fires de Girona per recaptar fons per a la preparació d’aquesta gala.