Girona, territori integral

Vídeo sobre el projecte “Girona, territori integral” que es du a terme a la comarca del Gironès. La seva finalitat és el retorn als itineraris formatius reglats, no-reglats i laborals als joves en situació de fracàs escolar i risc d’exclusió social. Aquest dispositiu vol donar resposta als buits d’intervenció educativa que existeixen entre l’etapa d’escolarització obligatòria i la formació no obligatòria i prelaboral/inserció laboral.

Les entitats que hi participem són: Ajuntament de Girona, Ajuntament de Salt, Consell Comarcal del Gironès, Fundació SER.GI, Astrid 21 i Clúster Èxit.

Aquest projecte està subvencionat pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya i el Fons Social Europeu en el marc de la Iniciativa d’Ocupació Juvenil, d’acció amb els Programes Integrals de Garantia Juvenil, regulat per l’Ordre TSF/318/2016, de 22 de desembre.