Nou dinar solidari al Restaurant La Carpa de l’Estany en benefici del projecte d’habitatge per a dones supervivents de violència de gènere

Aquest diumenge 7 de Maig El Restaurant La Carpa de l’Estany celebrarà el segon dinar solidari d’aquest 2017 en el que dóna suport a la Fundació SER.GI en el desenvolupament del projecte d’Habitatge Social per a dones Supervivents a la violència de gènere.

Aquesta acció queda emmarcada dins dels Dinar-Ball organitzats un diumenge al mes per La Carpa de l’Estany. L’aportació del dinar serà la mateixa que fins ara per els seus comensals i és La Carpa de l’Estany qui destinarà 2€ per persona a aquesta acció social.

La Fundació SER.GI inicia aquest projecte al gener d’aquest any i preveu comptar amb un parc de quatre habitatges destinats exclusivament a dones que han patit violència domèstica i que arriben a l’entitat derivades pels recursos d’acolliment d’urgència. Al mes d’abril ja es compta amb tres habitatges i es preveu que al juny caldrà incorporar el quart, és a dir que en un semestre s’assolirà la xifra que es preveia anual.

En el marc del projecte d’Habitatge per a dones supervivents a la violència de gènere es marquen altres objectius, a banda de donar el recurs i el dret a l’habitatge digne, com acompanyar les usuàries en el seu procés d’autonomia, oferir un suport en la presa de decisions, esdevenir referents positius per a la usuària en la seva nova etapa de normalització i la recuperació del control de la seva vida.